مقالات

خرید کمپکتور در شیراز

خرید کمپکتور در شیراز-نخست ماشین
5/5 - (1 امتیاز)

برای خرید کمپکتور در شیراز، دیگر تنها محدود به مغازه‌ های شهر شیراز نیستید. وبسایت نخست ماشین به عنوان یک سایت و برند تخصصی در زمینه ماشین ‌آلات صنعتی، با تیمی مجرب این امکان را برای همه هموطنان عزیز فراهم کرده است تا از هر نقطه ایران بتوانند کمپکتور یا هر ابزار و ماشین صنعتی دیگری را که مورد نیازشان است، به صورت آنلاین خریداری کنند و در اسرع وقت تحویل بگیرند.
در این مطلب همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با کمپکتور و انواع آن، با روش خرید آنلاین کمپکتور در شیراز نیز آشنا شوید.

کمپکتور چیست و چه کارایی دارد؟

نام دستگاه کمپکتور از واژه انگلیسی (compact) که به معنی فشرده سازی می باشد، گرفته شده است. از دستگاه کمپکتور برای فشرده و متراکم کردن خاک و مصالح ساختمانی و راهسازی، به منظور کم کردن حجم آن ها استفاده می ‌شود. دستگاه کمپکتور برای فشرده سازی خاک از چهار روش ضربه، ارتعاش، استاتیک و کنترل استفاده می کند.
موتور، صفحه کوبش، لنگ، تسمه و دسته ها اجزای اصلی تشکیل دهنده یک دستگاه کمپکتور به شمار می روند. روش کار دستگاه کمپکتور به این صورت است که، حرکت موتور دستگاه، نیرویی را تولید و آن را به لنگ منتقل می کند. لنگ این نیرو را به صورت ضربه به صفحه کوبش انتقال می دهد و صفحه کوبش آن را به خاک منتقل می کند.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه میکسر بتن در مشهد

همانطور که گفته شد این دستگاه برای فشرده سازی استفاده می ‌شود. کارایی اصلی این دستگاه در صنایع ساختمانی و عمرانی است که از آن برای زیرسازی زمین برای ساخت و ساز استفاده می کنند. علاوه بر این، از کمپکتور در راهسازی نیز استفاده می شود که هدف از آن هموار و مسطح کردن زمین برای ساخت جاده است. بر این اساس میتوان گفت: کمپکتور یک ابزار مکمل دستگاه غلطک در صنعت ساختمان و راهسازی به شمار می رود.
بجز موارد بیان شده، از کمپکتور در ساخت فضای سبز، صنعت کشاورزی، متراکم کردن آسفالت و فشرده کردن زباله نیز استفاده می شود.

انواع کمپکتور

دسته بندی کمپکتورها با توجه به پارامترهای مختلفی صورت می گیرد. بر این اساس کمپکتورها را در حالت کلی بر اساس دو پارامتر نوع شاسی و سوخت مورد استفاده، به دو دسته کلی تقسیم می کنند. هر یک از دسته ها نیز انواع مختلفی دارد.

دسته بندی کمپکتورها بر اساس نوع شاسی

کمپکتورها بر اساس نوع شاسی به دو دسته کمپکتور صفحه ای و کمپکتور قورباغه ای تقسیم می شوند.

کمپکتور صفحه ای

با توجه به اینکه برای هدایت، کنترل و استفاده از این کمپکتور به نیروی انسانی یا اپراتور نیاز است، به آن کمپکتور دستی نیز گفته می شود. این کمپکتور که از یک شاسی صفحه ای فولادی برخوردار است، از کارایی بالایی برای فشرده سازی خاک، شن، آسفالت و ماسه برخوردار است.
کمپکتور دستی بیشتر در فضاهای باز و بدون محدودیت که در آن ها امکان حرکت آزادانه وجود دارد، استفاده می شود. از این کمپکتور برای پروژه هایی مانند روسازی، محوطه سازی، فشرده سازی، پی سازی و ساخت پارکینگ استفاده می شود.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  خرید دستگاه بلوک زنی قسطی

کمپکتور قورباغه ای

این کمپکتور به دلیل ابعاد و ساختاری که دارد، برای فضاهای کوچک و دارای محدودیت مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع می توان گفت: از این کمپکتور برای فضاهایی استفاده می شود که امکان استفاده از کمپکتور دستی در آن ها وجود ندارد.
کاربرد اصلی کمپکتور قورباغه ای که با نام های دیگری همچون کمپکتور کانگورویی و پرشی نیز شناخته می شود، فشرده کردن کانال های کوچک آب است.
نوع سوخت مورد استفاده در کمپکتور پارامتر دیگر برای دسته بندی کمپکتورها است. بر این اساس کمپکتورها به دو نوع دیزلی و بنزینی تقسیم می شوند.

کمپکتور های دیزلی

موتور به کار رفته در این کمپکتورها از دیزل به عنوان سوخت مصرفی استفاده می کند. این کمپکتورها از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و کارایی بسیار بالایی در کوبش و فشرده کردن خاک دارند.

کمپکتورهای بنزینی

موتور به کار رفته در این کمپکتورها از نوع موتورهای تک سیلندر است که از بنزین به عنوان سوخت استفاده می کنند. این کمپکتور در دو حالت صفحه ای و قورباغه ای موجود است و با توجه به فضای کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید کمپکتور در شیراز از نخست ماشین

شرکت ماشین سازی نخست ماشین با 20 سال سابقه درخشان در تولید انواع تجهیزات صنعتی، از جمله شرکت های متخصص در این زمینه به شمار می رود. این شرکت مفتخر است تا انواع تجهیزات صنعتی را با کیفیت تضمینی و قیمت رقابتی تولید کند و در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان خود در سراسر ایران برساند.
بنابراین برای خرید کمپکتور در شیراز دیگر نیازی به گشت و گذار در سطح شهر نبوده و می توانید از طریق وبسایت نخست ماشین اقدام نمایید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  کارگاه بلوک زنی

قیمت کمپکتور در شیراز

قیمت به عنوان یکی از پارامترهای اصلی در خرید کمپکتور به شمار می رود. قیمت کمپکتورها به شرایط مختلفی از جمله نوع کمپکتور، برند یا مارک کمپکتور، نوع سوخت مصرفی آن و موتور به کار رفته در آن بستگی دارد.

برای استعلام قیمت و خرید کمپکتور در شیراز همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ضمن آگاهی از جزئیات این محصول از مشاوره رایگان شرکت در این زمینه نیز بهره مند شوید.

در خرید کمپکتور به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای آن که دستگاه کمپکتور خریداری شده بیشترین کارایی را داشته باشد، می بایست پیش از خرید کمپکتور نکاتی را مد نظر قرار داد. این نکات عبارتند از:
1- انتخاب کمپکتور با توجه به محیط کاری؛
2- بررسی موتور مورد استفاده در کمپکتور؛
3- بررسی شاسی تعبیه شده در کمپکتور؛
4- مقایسه مدل های مختلف.

جمع بندی

دستگاه کمپکتور از جمله تجهیزات کاربردی در صنعت ساختمان و راهسازی به شمار می رود و برخی آن را به عنوان مکمل دستگاه غلطک معرفی می کنند. این دستگاه با توجه به نوع شاسی و سوخت مصرفی در انواع مختلفی تولید می شود.
شرکت ماشین سازی نخست ماشین به عنوان یکی از تولیدکنندگان و واردکنندگان انواع کمکپتور، امکان فروش آنلاین انواع کمپکتور را فراهم کرده است. برای خرید کمپکتور در شیراز، ضمن مراجعه به دسته بندی انواع کمپکتور، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ضمن آگاهی از آخرین مدل ها و قیمت های این دستگاه، سفارش خود را به صورت تلفنی نیز ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *