مقالات

خط تولید سنگ مصنوعی

خط تولید سنگ مصنوعی-نخست ماشین
5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان جهت راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی

خط تولید سنگ مصنوعی به صورت صفر تا صد توسط نخست ماشین راه اندازی می شود. اگر شما هم قصد دارید با سرمایه ای مناسب کسب و کار خود را راه اندازی کنید می توانید جهت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه ها با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۵۵۰۴۸۹۶۳

۰۵۱۳۶۶۷۲۹۵۷-۹

شرکت ماشین سازی نخست ماشین تمامی تجهیزات خود را با یک سال گارانتی + تضمین کیفیت و قیمت رقابتی همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر با پشتیبانی قوی تحویل مشتریان و کارآفرینان می دهد.

خط تولید سنگ مصنوعی یکی از کسب و کارهای بسیار پردرآمد است که با سرمایه و هزینه پایینی می توان آن را راه اندازی کرد. این کسب و کار هنوز جای کار دارد و بازار آن داغ است. سنگ مصنوعی یکی از مصالح ساختمانی محبوب است که در صنعت ساخت و ساز به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه برای سنگ طبیعی به شمار می‌رود.

شرکت ماشین سازی نخست ماشین با بیش از 20 سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید هم اکنون خط تولید سنگ مصنوعی را به صورت صفر تا صد با قیمت رقابتی و کیفیت تضمینی راه اندازی می کند. تمامی تجهیزات دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد.

هزینه راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی

هزینه راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی بین 130 تا 150 میلیون است و بسته به نوع تجهیزات متفاوت است. این نوع خط تولید به دلیل این که تجهیزات زیادی نیاز ندارد و مواد اولیه برای تولید آن به وفور پیدا می شود هم اکنون به عنوان یکی از خطوط پر بازده با سرمایه کم شناخته می شود.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  باکت بتن ریزی در اصفهان

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر از قیمت خط تولید سنگ مصنوعی و تجهیزات مرتبط با آن می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید سنگ مصنوعی

بسیاری از افراد به هنگام مشاوره با نخست ماشین سوال می پرسند که دستگاه تولید سنگ مصنوعی دستی می خواهیم و یا این که خط تولید سنگ مصنوعی را با چه تجهیزاتی راه اندازی کنیم که در این جا به معرفی تجهیزات مورد نیاز برای تولید انواع سنگ مصنوعی می پردازیم که به شرح زیر است:

1. دستگاه میز ویبره: میز ویبره یکی از تجهیزات مورد نیاز برای تولید سنگ مصنوعی است که بر روی آن قالب های مختلف سنگ مصنوعی قرار می گیرد و بعد از آماده سازی مواد و شروع کار دستگاه ویبره، عملیات فشرده سازی انجام می شود به این صورت که فضای خالی بین مصالح از بین می رود و سنگ مصنوعی نیز تولید می شود؛

2. دستگاه میکسر بتن: یکی از تجهیزات مورد نیاز برای کارگاه تولید سنگ مصنوعی دستگاه میکسر بتن است توسط این دستگاه مواد اولیه برای تولید سنگ مصنوعی کاملا مخلوط می شود و با درجه کیفی بالا آماده استفاده می باشد؛

تمامی تجهیزات به صورت صفر تا صد توسط ماشین سازی نخست ماشین طراحی و تولید می شود و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

وسایل لازم برای کارگاه سنگ مصنوعی

وسایل مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی علاوه بر تجهیزاتی که گفته شد نیاز به یک فضای کوچک برای قرار گیری تجهیزات است و نیاز به مصالحی از جمله شن، ماسه، روان کننده های بتن و قالب سنگ مصنوعی است که با کمترین سرمایه امکان تهیه این تجهیزات وجود دارد و می توانید کسب و کار تولیدی خود را استارت بزنید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  باکت بتن ریزی در مشهد

درآمد کارگاه سنگ مصنوعی

راه اندازی کارگاه سنگ مصنوعی چرا درامد دارد؟ سنگ مصنوعی چند سالی است که جای خود را در بازار باز کرده است و هم اکنون طرفداران بسیاری دارد. موارد استفاده از سنگ مصنوعی هم اکنون بسیار زیاد است که برخی از آن ها را به شرح زیر معرفی می کنیم:

1. استفاده از سنگ مصنوعی در نمای داخلی؛
2. استفاده از سنگ مصنوعی در نمای بیرونی؛
3. استفاده در سنگ فرش پیاده روها؛
4. استفاده در محصولات تزئینی؛
5. و… .
با توجه به گستردگی بازار سنگ مصنوعی راه اندازی خط تولید آن هم اکنون به عنوان یک فرصت درآمد زایی شناخته می شود. درآمد حاصل از سنگ مصنوعی به صورت میانگین در ماه بین 20 تا 80 میلیون است که البته با توجه به نوع عملکرد می تواند کم تر و یا این که خیلی بیشتر باشد.

بازاریابی و فروش سنگ مصنوعی در بازار

فروش سنگ مصنوعی و یا هر محصول دیگری بر می گردد به تولید کننده و ارائه کننده محصول که اگر اصولی و با استراتژی درست پیش بروید به سرعت می توانید جایگاه مناسبی در بازار پیدا کنید.

با طرح چند تا سوال از خود راحت تر می توانید محصول خود را به بازار معرفی کنید و فروش خود را انجام دهید که در این جا به آن ها می پردازیم:

1. چه محصولی و با چه تنوعی تولید می کند؟
2. قیمت محصولات تولیدی شما نسبت به رقبا چگونه است؟
3. کیفیت محصولات شما نسبت به رقبا چگونه است؟
4. چقدر در بازار برای محصول شما تقاضا وجود دارد؟
5. مشتریان شما چه کسانی هستند؟
6. چرا باید مشتری از شما خریداری کنند؟
7. آیا فروشگاه هایی هستند که محصولات شما را بفروشند؟
8. چگونه می توان نمونه محصولات شما را مشاهده کرد؟

با پاسخ به این سوالات نصف راه فروش را طی کرده اید و راحت تر می توانید محصول خود را به فروش برسانید. در ادامه راه کارهایی برای فروش در این جا معرفی می کنیم که برای افراد مبتدی می تواند کارامد باشد:

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه بلوک زنی در یزد

1. محصول با کیفیت و بدون نقص تولید کنید؛
2. مشابه محصولات شما در کجا یافت می شود همان جا محل فروش محصولات شما است؛
3. از سایت های اگهی مثل دیوار، شیپور و… برای فروش محصولات خود استفاده کنید؛
4. محصولات خود را به فروشگاه های سنگ مصنوعی معرفی کنید؛
5. از هر قالب یک نمونه تولید کنید و از آن عکس بگیرید که به عنوان نمونه کار داشته باشید؛
6. قیمت منصفانه روی محصولات داشته باشید؛
7. به مجریان ساختمانی محصولات خود را معرفی کنید و سفارش تولید بگیرید؛
8. و بسیاری از راه کارهای فروش که در مسیر تولید متوجه آن خواهید شد.

شرکت ماشین سازی نخست ماشین با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات صنعتی هم اکنون صفر تا صد خط تولید سنگ مصنوعی را با بهترین قیمت ممکن و خدمات پس از فروش مادام العمر طراحی و تولید می کند در صورت تمایل به مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مزایای راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی توسط نخست ماشین

1. استفاده از قطعات و مواد اولیه باکیفیت در تولید دستگاه ها؛
2. استحکام، دوام و طول عمر بالا؛
3. یک سال گارانتی بدون قید و شرط برای تمامی تجهیزات؛
4. خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی به صورت مادام العمر؛
5. قیمت رقابتی با تضمین کیفیت؛
6. مشاوره رایگان به هنگام خرید تجهیزات مورد نیاز؛
7. تحویل فوری تجهیزات و ارسال به تمام شهرهای ایران؛
8. تولید به صورت اختصاصی توسط شرکت ماشین سازی نخست ماشین؛
9. و تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان برای رفع هرگونه چالش.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم فرصت راه اندازی کارگاه تولید سنگ مصنوعی را مورد بررسی قرار بدهیم که با حداقل سرمایه 130 میلیونی امکان راه اندازی آن وجود دارد. بازار این محصول به شدت مطلوب است و در صورتی که قیمت گذاری منصفانه ای داشته باشید به راحتی می توانید محصول خود را در بازار به فروش برسانید و سفارش تولید بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *