دسته بندی نشده

دستگاه میکسر بتن در اصفهان

دستگاه میکسر بتن در اصفهان-نخست ماشین
امتیاز بدهید

مشاوره رایگان برای دستگاه میکسر بتن در اصفهان

دستگاه میکسر بتن در اصفهان توسط نخست ماشین تامین می شوید. اگر شما هم قصد دارید با سرمایه ای مناسب کسب و کار خود را راه اندازی کنید می توانید جهت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه ها با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۵۵۰۴۸۹۶۳

۰۵۱۳۶۶۷۲۹۵۷-۹

۰۲۱۹۱۶۹۴۶۷۸

شرکت ماشین سازی نخست ماشین تمامی تجهیزات خود را با یک سال گارانتی + تضمین کیفیت و قیمت رقابتی همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر با پشتیبانی قوی تحویل مشتریان و کارآفرینان می دهد.

دستگاه میکسر بتن که با نام‌های دیگری همچون بتونیر نیز شناخته می‌شود؛ یک ابزار مکانیکی کاربردی در صنعت ساختمان است که از آن برای مخلوط کردن شن، ماسه، سیمان و آب برای تولید ملات مورد نیاز استفاده می‌شود. این دستگاه، از جمله ابزارهایی است که با توسعه صنعت ساختمان، کاربرد فراوانی پیدا کرده است. در ایران شرکت‌های صنعتی زیادی وجود دارند که این ابزار کاربردی را تولید می‌کنند. شرکت صنعتی نخست ماشین، از جمله این شرکت‌ها است. در این مقاله به بررسی دستگاه میکسر بتن شرکت نخست ماشین در اصفهان پرداخته می‌شود.

معرفی دستگاه میکسر بتن نخست ماشین

شرکت ماشین‌سازی نخست ماشین که در شهر مشهد در حال فعالیت است؛ از جمله شرکت‌های فعال تولید تجهیزات صنعتی در ایران است که با 20 سال سابقه درخشان در این زمینه، به یکی از شرکت‌های خوشنام و با سابقه در این صنعت تبدیل شده است.

دستگاه‌ بلوک‌زنی اتوماتیک و نیمه‌اتوماتیک، دستگاه میکسر بتن، انواع دستگاه‌ ناری‌ساز، دستگاه آجرزنی، دستگاه کاتر بتن بر، کمپکتور و… از جمله محصولات شرکت نخست‌ماشین به شمار می‌روند؛ که این شرکت قادر به ارائه آن‌ها به مشتریان خود است.

دستگاه میکسر بتن، یکی از تجهیزاتی است که این شرکت تولید می‌کند. طراحی و تولید دستگاه‌های میکسر بتن به صورت کامل در شرکت نخست‌ماشین صورت می‌گیرد. از دستگاه‌های میکسر بتن تولید شده در این شرکت با توجه به حجمی که دارند به منظور تولید بتن در حجم‌های مختلف در کارگاه‌های بلوک‌زنی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها بر اساس نوع سوخت و حجمی که دارند به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

انواع میکسر بتن براساس نوع سوخت

میکسرهای بتن تولید شده در این شرکت بر اساس نوع سوختی که مصرف می‌کنند به سه دسته برقی، دیزلی و بنزینی تقسیم می‌شوند.

انواع میکسر بتن براساس حجم

دستگاه‌های میکسر بتن تولید شده در شرکت نخست ماشین از حجم‌های مختلفی برخوردار هستند که به مشتری این امکان را می‌دهند تا با توجه به نیاز خود، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند. دستگاه‌های این شرکت بر اساس حجم به سه دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از: 350 لیتر، 500 لیتر و 1000 لیتر. برای مطالعه ویژگی‌های هر یک از این دستگاه‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر می‌توانید به دسته بندی دستگاه میکسر بتن مراجعه کنید.

انواع دستگاه میکسر بتن در اصفهان

با توجه به اینکه در استان اصفهان نیز شرکت‌های ساختمانی زیادی در حال فعالیت هستند؛ بنابراین دستگاه میکسر بتن در استان اصفهان یک نیاز ضروری است. با توجه به اینکه شرکت ماشین‌سازی نخست‌ماشین یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید تجیهزات ساختمانی و صنعتی است، توانایی تامین دستگاه میکسر بتن مورد نیاز شرکت‌های ساختمانی در استان اصفهان را دارد. این شرکت توانایی تولید این دستگاه‌ها را در حجم‌های مختلف دارد. بنابراین می‌تواند نیاز استان اصفهان به انواع دستگاه‌های میکسر بتن را تامین کند.

کاربرد و نکات مهم انواع دستگاه میکسر بتن

هریک از دستگاه‌های میکسر بتن تولید شده توسط شرکت نخست‌ماشین از مشخصات فنی ویژه خود برخودار است؛ که می‌توانید این ویژگی‌ها را در سایت نخست‌ماشین مطالعه کنید. این ویژگی‌ها سبب شده است تا این دستگاه‌ها برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین لازم است در استفاده از دستگاه‌های میکسر بتن برخی نکات رعایت شوند تا کارایی و طول عمر این تجهیزات کاهش پیدا نکند. این نکات عبارتند از:

چرب کردن کف دیگ میکسر با گریس، هدف از این کار تمیزکاری آسان این دستگاه می‌باشد؛
برای تمیز کردن دستگاه، بهتر است از ابزارهایی مانند چکش که ممکن است به آن آسیب برسانند استفاده نشود؛
بهتر است دستگاه بتونیر بعد از پایان کار شستشو شود؛
استفاده از روغن واسکازین در بازه زمانی مشخص و تعویض پیوسته و منظم آن به طول عمر دستگاه می‌افزاید.

قیمت دستگاه میکسر بتن در اصفهان

همانطور که در بخش‌های قبل گفته شد؛ دستگاه میکسر بتن در انواع مختلفی تولید می‌شود که از لحاظ نوع سوخت و حجم متفاوت هستند. با توجه به این که این دستگاه در ایران توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شود از قیمت مناسب و رقابتی برخودار است و مبنای خرید مشتری می‌تواند دلایل دیگری مانند کیفیت و سابقه شرکت در این زمینه باشد.

قیمت دستگاه‌های میکسر شرکت نخست‌ماشین بر اساس نوع این دستگاه‌ها و نوع تجهیزات بکار رفته در ساخت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. برای آگاهی از قیمت انواع میکسر بتن شرکت نخست‌ماشین می‌توانید به صورت مستقیماز مشاوره رایگان همکاران بخش فروش بهره‌مند شوید و سپس با توجه به نیاز خود، دستگاه مورد نیاز خود را با کمترین قیمت و بدون واسطه‌ خریداری کنید.

خرید دستگاه میکسر بتن در اصفهان

همانطور که بیان شد شرکت ماشین‌سازی نخست‌ماشین این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند به صورت مستقیم از نخست ماشین دستگاه مورد نیاز خود را خریداری کنند. این شرکت به منظور تامین آسایش مشتریان خود، از امکان ارسال فوری به همه شهرهای ایران برخوردار است؛ تا مشتریانی که به دنبال خرید از این شرکت هستند بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای، خرید خود را انجام دهند. بنابراین برای خرید دستگاه میکسر بتن در اصفهان کافی است از طریق دسته بندی دستگاه میکسر بتن محصول مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و سفارش خود را نهایی کند یا این که با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

شرکت نخست‌ماشین برای دستگاه‌های میکسر بتن خود و سایر تجهیزات تولید شده در این شرکت یک سال گارانتی بدون قید و شرط در نظر گرفته است تا اطمینان لازم را به مشتری‌های خود بدهد. نخست ماشین همواره به دنبال تولید بهترین تجهیزات بوده است و محصولات خود را با کیفیت تضمینی تحویل می دهد.

همچنین این شرکت همواره به دنبال تامین رضایت مشتری بوده است، به همین دلیل سعی کرده است تا مزایایی را برای خریداران خود فراهم کند. کیفیت تضمینی، قیمت رقابتی، استحکام و طول عمر بالای تجهیزات، مشاوره رایگان قبل از خرید، تولید اختصاصی و سفارشی، خدمات پس از فروش به همراه پشتیبانی قوی و به صورت مادام‌العمر از جمله مزایایی است که این شرکت برای مشتریان خود فراهم می‌کند؛ تا رضایت آن‌ها را جلب کند.

ارسال فوری دستگاه میکسر بتن از مشهد به اصفهان

یکی از اصول اخلاقی شرکت نخست‌ماشین تامین رضایت مشتری بوده است، به همین دلیل این شرکت امکان ارسال فوری و بدون دغدغه دستگاه‌های میکسر بتن از مشهد به اصفهان را برای مشتریان عزیز اصفهانی فراهم کرده است. مشتریان عزیز می‌توانند بعد از تماس با کارشناسان فروش سفارش خود را نهایی کنند و  از ارسال سریع کالای خود اطمینان حاصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *