مقالات

دستگاه میکسر بتن در مشهد

دستگاه-میکسر-بتن-در-مشهد-نخست-ماشین
امتیاز بدهید

مشاوره رایگان جهت خرید دستگاه میکسر بتن در مشهد

دستگاه میکسر بتن به صورت صفر تا صد توسط نخست ماشین طراحی و تولید می شود. اگر شما هم قصد دارید با سرمایه ای مناسب کسب و کار خود را راه اندازی کنید می توانید جهت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه ها با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۵۵۰۴۸۹۶۳

۰۲۱۹۱۶۹۴۶۷۸

۰۵۱۳۶۶۷۲۹۵۷-۹

شرکت ماشین سازی نخست ماشین تمامی تجهیزات خود را با یک سال گارانتی + تضمین کیفیت و قیمت رقابتی همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر با پشتیبانی قوی تحویل مشتریان و کارآفرینان می دهد.

دستگاه میکسر بتن در مشهد، با توجه به کیفیت و تنوع بالایی که دارا است، مورد توجه متقاضیان ایرانی قرار گرفته است. این دستگاه به عنوان دستگاه مخلوط کننده متریال بتن به صورت خودکار، بهترین کارکرد را در صنایع دارد. تولید انواع دستگاه میکسر بتن در ایران، هزینه خرید این محصول را به میزان بسیار زیادی کاهش می‌ دهد تا عملیات ساخت و ساز و پروژه های عمرانی در کشور با مناسب ترین هزینه صورت بگیرد. از این رو برای آشنایی با عملکرد و انواع دستگاه میکسر بتن ایرانی نخست ماشین، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کارایی دستگاه میکسر بتن

دستگاه میکسر بتن از سری دستگاه ها صنعتی محسوب می‌ شود که با داشتن یک مخزن با ظرفیت متغیر، امکان مخلوط کردن ماسه، آب، سیمان و مواد افزودنی دیگر را برای تولید بتن ایجاد می‌ کند. استفاده از بتن در انواع صنایع ساختمانی و عمرانی به عنوان مصالح اولیه صورت می گیرد، بنابراین به کار بردن انواع دستگاه میکسر برای افزایش سرعت کار ساخت و ساز و همچنین تولید یک بتن قوی و کاربردی لازم است.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه بلوک زنی در مشهد

مشخصات دستگاه میکسر بتن

دستگاه میکسر بتن با توجه به افزایش تکنولوژی در زمینه ساخت تجهیزات صنعتی، با ساختار به روز و مدرنی به تولید می رسد. این محصول براساس نوع کارکرد، با موتور منحصر به فرد و مخزنی با جنس و ظرفیت متغیر تولید می‌ شود.
این محصول در هر نوعی که به تولید رسیده است، دارای یک موتور دیزلی یا بنزینی می‌ باشد که به واسطه آن، امکان حرکت و چرخش مخزن حاوی مواد تشکیل دهنده بتن صورت می گیرد. میزان سرعت گردش مخزن این دستگاه در محدوده 13 تا 17 دور در دقیقه است. البته میزان ظرفیت و اندازه مخزن دستگاه، تاثیر بسیاری زیادی روی سرعت چرخشی آن دارد و با افزایش ظرفیت مخزن، سرعت گردش نیز به مراتب کاهش پیدا می‌ کند.

انواع دستگاه میکسر بتن در مشهد

نخست ماشین، اولین برند تولید کننده انواع دستگاه میکسر بتن در مشهد می‌ باشد که تولیدات این برند همگام با تغییرات تکنولوژی در این عرصه ارائه می‌ شوند. دستگاه هایی که توسط این برند تولید می‌ شوند، در انواع مختلفی هستند که امکان استفاده از آن ها در هر نوع صنعتی ممکن می‌ باشد. در تولید این محصولات از موتورهای باکیفیت و مقاوم با توان 2 تا 20 اسب بخار استفاده می‌ شوند که از بهترین کیفیت و بازدهی برخوردار هستند.
این محصولات براساس ظرفیت مخزن دستگاه، در انواع مختلفی طراحی شده اند. ظرفیت های این دستگاه از 120 لیتری آغاز می‌ شوند و تا بیش از 1000 لیتر ادامه دارند. اما براساس نوع سوخت و موتور، این محصول به سه دسته اصلی برقی، بنزینی و دیزلی تقسیم می‌ شوند.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه بلوک زنی در کرج

نوع برقی این محصول دارای مخزن های بسیار کم حجم می‌ باشد و برای محیط های آزمایشگاهی مناسب است. دستگاه های میکسر بتن بنزینی، کارکرد مناسبی برای صنایع دارند اما نمی توانند مخزنی با حجم بیشتر از 1000 لیتر را دارا باشند. مقاوم ترین و کاربردی ترین میکسرهای بتن که برای انواع فعالیت های ساخت و ساز استفاده می‌ شوند، در نوع دیزلی هستند که امکان تولید بتن با حجم های بیش از 1000 لیتر را دارا می‌ باشند.
میکسرهای بتن، دارای نوع چرخش متفاوتی هستند که با این امر، ترکیب مواد سازنده بتن را اعمال می کنند. این محصولات از نظر مکانیزم چرخش به دسته های دنده زیر، دنده کمر، رولیک لاستیک فشرده، محور افقی و همچنین محور عمودی تقسیم می‌ شوند.
اما این محصولات براساس نوع ساختار به انواع زیر تقسیم می‌ شوند:
• میکسر بتن گیربکس دار؛
• میکسر بتن باکت دار؛
• میکسر بتن باکت دار؛
• میکسر بتن هیدرولیکی؛
• میکسر بتن دو چرخ و چهار چرخ؛
• میکسر بتن ساده.

تولید کننده دستگاه میکسر در مشهد

یکی از برترین و محبوب ترین برندهای تولید کننده دستگاه میکسر بتن در مشهد، نخست ماشین می‌ باشد. این برند با بهره گیری از بهترین متریال های روز دنیا، ساختار باکیفیت و کاربردی را برای هر مدل از دستگاه های میکسر بتن ایجاد می کند.
در خطوط تولید این شرکت، تجهیزات مدرن روز دنیا و پرسنلین متخصص در این زمینه قرار داده شده اند که نتیجه این دو عامل، ایجاد یک دستگاه میکسر فوق العاده باکیفیت و تضمینی در نوع ایرانی می‌ باشد.
این شرکت به عنوان نخستین برند عرضه کننده دستگاه میکسر بتن در مشهد، دارای سابقه فعالیت 20 ساله می‌ باشد و در طول سال های متمادی از فناوری های روز دنیا و تکنولوژی مدرن برای ساخت انواع این محصول کمک گرفته است. بنابراین کیفیت تولیدات این شرکت، هم ردیف با کیفیت ساخت محصولات برندهای خارجی است.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 100 میلیون

قیمت دستگاه میکسر بتن در مشهد

تمامی مدل های دستگاه میکسر بتن در مشهد که توسط شرکت ماشین سازی نخست ماشین به تولید رسیده اند، از لحاظ قیمت فروش بسیار استثنایی می‌ باشند. محصولات این شرکت با داشتن کیفیت تضمینی برای استفاده مادام العمر، از قیمت رقابتی نیز برخوردار می‌ باشند. با اطلاع از کیفیت عملکردی این محصولات، از امتیاز خرید بالای آن ها نسبت به محصولات برند خارجی آگاه خواهید شد.

خرید دستگاه میکسر بتن از مشهد

انتخاب انواع دستگاه میکسر بتن در مشهد با توجه به نوع عملکردی که دارند، می‌ تواند دغدغه مند باشد. با این وجود برای انتخاب اصولی مدل و نوع مناسبی از این دستگاه ها، می‌ توانید با کارشناسان فروش شرکت نخست ماشین در ارتباط باشید تا با راهنمایی اصولی، خرید مناسبی را تجربه نمایید.
با انتخاب دستگاه میکسر بتن نخست ماشین، محصولات موردنظر خریداری شده، گارانتی یک ساله شرکتی را به دست می آورند. از سویی دیگر ارائه خدمات پس از فروش به صورت مادام العمر برای مشتریان صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز به هرگونه تعمیر، تعویض و سرویس این محصولات، شرکت موردنظر خدمات لازم را ارائه می‌ دهد.

سخن نهایی

نخست ماشین به عنوان برترین برند تولیدی دستگاه میکسر بتن در مشهد، عرضه کننده انواع میکسرهای بتن صنعتی و آزمایشگاهی می‌ باشد. این محصولات برای ساخت بتن های مقاوم در محل استفاده یا خارج از محل استفاده، کارایی بسیار عالی در صنعت دارند. متقاضیان این محصولات می‌ توانند انواع این دستگاه را براساس نوع موتور، ظرفیت مخزن و نحوه چرخش، انتخاب و خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *