مقالات

خرید کمپکتور در اصفهان

کمپکتور در اصفهان-نخست ماشین
امتیاز بدهید

خرید کمپکتور در اصفهان موضوع مورد بحث این مقاله برای شما عزیزان در شهر اصفهان است پس برای آگاهی از نحوه عملکرد دستگاه و انواع آن با ما همراه باشید، امیدواریم مورد پسند و مفید واقع شود.

کمپکتور چیست و عملکرد آن چگونه است؟

به دستگاهی که جهت سهولت عمل کف سازی، مصالح ساختمانی و مواد مختلف از جمله شن، ماسه و خاک را فشرده و کم حجم می کند کمپکتور می گویند.
این دستگاه در عملیات فشره سازی با اعمال ضربات، فضای خالی بین ذرات تشکیل دهنده آسفالت و خاک را کاهش می دهد و با گذشت زمان ماده نشست می کند و به صورت طبیعی متراکم می شود.
کمپکتورها از پارامترهایی مثل وزن استاتیکی، ضربه، ارتعاش و کنترل برای کوبیدن خاک و آسفالت استفاده می کنند. سرعت حرکت در کمپکتورها به عوامل مختلفی از جمله: قدرت حرکت دستگاه شیب زمین، نوع مصالح و نوع سطح بستگی دارد.
کمپکت، زیرسازی، کوبنده خاک، فشرده سازی، متراکم کننده خاک، پی سازی و پی ریزی از کاربردهای اصلی کمپکتور می باشد.
عملکرد کمپکتور به این صورت است که نیرویی به صورت چرخشی از موتور توسط تسمه و فولی به شفت متصل به لنگ وارد می شود و شفت سریع به چرخش در می آید که موجب پرش صفحه کمپکتور می شود.

نکات کار با کمپکتور

قبل از روشن کردن دستگاه ابتدا باید روغن دستگاه را بررسی کنیم و سوخت گیری نماییم تا روغن و مخزن مشکلی نداشته باشند.
برای روشن کردن آن باید کلید را در جهت عقربه های ساعت بچرخانیم تا روشن شود و سپس شیر بنزین را باز کنیم و دسته موتور را روی سرعت مورد نیاز تنظیم کنیم.
برای خاموش کردن آن ابتدا گاز را فشار دهیم و سپس دسته سوئیچ را به آرامی خاموش کنیم ولی در مواقع بحرانی باید سریع سوئیچ را خاموش کنیم تا از بروز آسیب های جدی جلوگیری شود.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 400 میلیون

انواع کمپکتور را معرفی کنید

انواع کمپکتور از لحاظ سوخت عبارتند از:
_ کمپکتور بنزینی
_ کمپکتور دیزلی

بنزینی: این مدل دستگاه برای تولید قدرت و انتقال آن به صفحه فشرده سازی از موتور بنزینی استفاده می کند.
از موتور بنزینی برای پروژه های کوچک و ساعت کاری کوتاه استفاده می شود.
دیزلی: این مدل دستگاه برای تولید قدرت و انتقال آن به صفحه فشرده سازی از موتور دیزلی استفاده می کند.
از موتور دیزلی برای پروژه های سنگین و ساعت کاری طولانی استفاده می شود بطوریکه در محیط هایی که نیاز به تراکم بیشتری دارند بهترین عملکرد را دارد.
انواع کمپکتور از لحاظ شاسی عبارتند از:
_ قورباغه ای یا کانگورویی
_ صفحه ای یا دستی
_ غلتکی
قورباغه ای: دستگاه کمپکتور قورباغه ای به این علت که دارای ساختمان باریک و صفحه کوچک می باشد، فشار زیادی بر روی سطوح ایجاد می کند و خاک را در مدت زمان کوتاهی متراکم و فشرده می کند.
این دستگاه به علت کوچکی، حمل و جابجایی آسانی دارد و در جاهای باریک و تنگ به آسانی قابل استفاده است. تعمیرات آسفالت، پر کردن چاله ها و سوراخ ها، پی ریزی ساختمان، کمپکت کردن کانال های کوچک آب از کاربرد های اصلی این دستگاه می باشد.
صفحه ای: یکی از تجهیزات ساختمانی که بسیار پرکاربرد است دستگاه کمپکتور صفحه ای می باشد که قیمت پایین تری نسبت به مدل قورباغه ای دارد.
این دستگاه صفحه ای بزرگ و مکانیزم بسیار ساده ای دارد به همین علت تعمیر و نگهداری آن به راحتی صورت می گیرد.
در مواردی زیادی از جمله: محوطه سازی، زیر سازی، ساخت پارکینگ، کمپکت، پی سازی، پی ریزی، حیاط سازی، متراکم کردن خاک، فشرده کردن آسفالت و صنایع پیاده رو سازی از این مدل دستگاه استفاده می شود.
غلطکی: این دستگاه سرعت عمل بالایی دارد و بسیار مناسب برای فضاهای بزرگ است.
مدل غلطک در پروژه راهسازی، تشکیل لایه سفت و ثابت در پیاده رو و ورودی ساختمان ها و نیز‌ متراکم کردن خاک های منسجم مانند خاک رس کاربرد عمده ای دارد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 150 میلیون

خرید کمپکتور در اصفهان از نخست ماشین

نخست ماشین انواع ماشین آلات را با بهترین کیفیت تولید می کند بطوریکه گارانتی و خدمات پس از فروش دارد، شما عزیزان با آسودگی خاطر می توانید دستگاه مورد نیاز را خریداری کنید.
خرید کمپکتور به آسان ترین روش از طریق تماس تلفنی یا به صورت آنلاین از نخست ماشین امکان پذیر است و شما عزیزان ساکن شهر اصفهان می توانید مدل مورد پسند را سفارش دهید تا به صورت فوری و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را برای شما ارسال کنیم.
در صورت هر گونه پرسش با شماره های درج شده تماس برقرار نمایید، مشاوران ما پاسخگوی تمامی سوالات شما در مورد قیمت و خصوصیات دستگاه کمپکتور هستند.

قیمت کمپکتور در اصفهان

قیمت کمپکتور در اصفهان بستگی به توان موتور و برند سازنده دارد.
نخست ماشین با بیش از 20 سال فعالیت، انواع ماشین آلات را با قیمت بسیار مناسب، منصفانه و رقابتی به فروش می رساند. شما عزیزان بدون نیاز به حضور در فروشگاه از طریق آنلاین می توانید اقدام به خرید کمپکتور در اصفهان نمایید.

جمع بندی

به دستگاهی که در مدت زمان کوتاهی و با سرعت عمل بالا مصالح ساختمانی و مواد مختلف را متراکم و فشرده می کند کمپکتور گویند، بطوریکه عملکرد و دوام پروژه ها را بالا می برد.
این دستگاه در انواع مختلف قورباغه ای، صفحه ای و غلتک ساخته می شود که مدل قورباغه ای قدرت کوبش بالایی نسبت به مدل صفحه ای دارد و بیشتر مناسب برای فضاهای تنگ و باریک است.
جلوگیری از نشست خاک، عدم یخ زدگی خاک و افزایش ظرفیت تحمل پذیری خاک از مزایای فشرده سازی خاک توسط این دستگاه است.
هر چه کمپکتور پیشرفته تر و توان بالایی داشته باشد بدون شک قیمت بالاتری نسبت به مدل های ساده دارد. نخست ماشین انواع ماشین آلات را با کیفیت تضمینی، قیمت مناسب و تخفیف دار به فروش می رساند زیرا برای ما رضایت مشتریان بسیار حائز اهمیت است.
شما ساکنین عزیز شهر اصفهان در صورت تمایل به خرید کمپکتور در اصفهان از فروشگاه ما، نیازی به صرف هزینه های اضافی برای حضور در فروشگاه ندارید، کافیست از طریق همین وبسایت، دستگاه مورد نیاز را خریداری نمایید تا به صورت فوری برای شما ارسال کنیم.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه بلوک زنی در قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *