مقالات

خط تولید با 150 میلیون

خط تولید با 150 میلیون-نخست ماشین
5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان جهت راه اندازی خط تولید با 150 میلیون

خط تولید با 150 میلیون به صورت صفر تا صد توسط نخست ماشین راه اندازی می شود. اگر شما هم قصد دارید با سرمایه ای مناسب کسب و کار خود را راه اندازی کنید می توانید جهت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه ها با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۵۵۰۴۸۹۶۳

05136672957-9

آیا خط تولید با 150 میلیون امکان پذیر است؟ یکی از سوالات بسیاری که در مشاوره های نخست ماشین بارها پرسیده می شود این است که با 150 میلیون چیکار کنم که سود خوبی داشته باشد؟ ما در این مقاله قرار است دو کسب و کار تولیدی پر سود را معرفی کنیم که نیاز به شرایط خاصی ندارد و به سادگی قابل راه اندازی می باشد. این خط تولید یکی از کسب و کارهایی است که مشتریان مخصوص به خود را دارد و بازار کار آن نیز مطلوب می باشد به همین دلیل از آن به عنوان کسب و کار پر سود یاد می شود.

خیلی از افراد هم اکنون به دنبال پاسخ به این سوال هستند که با 150 میلیون چی بخرم که سود کنم؟ یا این که با 150 میلیون چه کاری راه بندازم؟ و حتی بعضی ها به فکر راه اندازی مغازه ای هر چند کوچک هستند به همین دلیل می پرسند با 150 میلیون چه مغازه ای راه بندازم؟

مبلغ 150 میلیون شاید مبلغ کمی به نظر برسد ولی ممکن است تمام سرمایه شما باشد. اگر به دنبال خرید و فروش و یا سرمایه گذاری هستید که سود ببرید در نظر داشته باشید خرید ارز، طلا یا هر چیز دیگری نیاز به تخصص دارد و در صورتی که تخصصی از بازار سرمایه ندارید به سمت آن نروید چون ریسک آن بسیار بالا می رود. سرمایه گذاری در بازار سرمایه حتی برای افراد متخصص دارای ریسک می باشد و برای افراد مبتدی این ریسک بسیار بیشتر است.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 70 میلیون

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کاری بر پایه فروش هستید این نیز می تواند خوب باشد ولی این کسب و کار هم با ریسک همراه است زیرا اگر تجربه ای در این زمینه نداشته باشید ممکن است بعد از مدتی با مشکل مواجه شوید ضمن این که بسیاری از افرادی که اقدام به راه اندازی فروشگاهی کرده اند در طی مدتی که فعالیت کرده اند رشد چندانی نداشته اند ولی باز هم با توجه به پشتکار شما می تواند قابل رشد باشد.

بهترین ایده، راه اندازی کسب و کار تولیدی است. تولید اگر با پشت کار همراه باشد همیشه رو به پیشرفت است و می توانید با توجه به تلاش و برنامه ای که دارید پیشرفت داشته باشید. راه اندازی کسب و کار تولیدی مزایای بسیاری دارد که در ادامه نیز به آن می پردازیم و بعد از آن بهترین ایده خط تولید با 150 میلیون را معرفی خواهیم کرد.

مزایای راه اندازی کسب و کار تولیدی

  1. در کسب و کار تولیدی شما ابتدا نوعی سرمایه گذاری انجام داده اید. خرید تجهیزات نوعی سرمایه گذاری است و با توجه به نوسانات بازار همیشه با افزایش رو به رو است. از این رو با خرید تجهیزات در واقع نوعی سرمایه گذاری کرده اید و اگر به هر دلیلی کسب و کار خود را ادامه ندهید می توانید تجهیزات خود را به فروش برسانید و متوجه خسارت نخواهید شد؛
  2. در کسب و کار تولیدی رشد شما در مسیر رو به افزایش است و با رشد شما مجموعه شما نیز رشد می کند و ارتقاء شما همیشه ممکن است؛
  3. شما می توانید در کسب و کار تولیدی خود چند نفر را مشغول به کار کنید یعنی شما هم خود دارای کسب و کاری شده اید و هم این که ایجاد شغل کرده اید؛
  4. بعد از مدتی فعالیت در کار تولیدی برند شما شناخته می شود و با شناخت بیشتر شما درآمد شما نیز رو به افزایش است؛
  5. و بسیاری از مزایای دیگر که بعد از راه اندازی کسب و کار تولیدی متوجه آن خواهید شد.
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه بلوک زنی در قزوین

ایده برای راه اندازی خط تولید با 150 میلیون تومان

ما در این جا دو ایده عالی که فرصت بسیار خوبی برای راه اندازی است و بازار بسیار خوبی دارد را معرفی می کنیم. این دو کسب و کار تولیدی است و به سادگی با کمترین امکانات در همخ شهرهای ایران قابل راه اندازی است. این دو کسب و کار به شرح زیر می باشد:

خط تولید کارگاه بلوک زنی با 150 میلیون تومان

کارگاه بلوک زنی یکی از کسب و کارهایی است که در آن می توانید به تولید بلوک برای پروژه های ساختمانی بپردازید. استفاده از بلوک امروزه در پروژه های عمرانی و ساختمانی بسیار کاربرد دارد به همین دلیل تولید آن می تواند به عنوان یک کسب و کار تولیدی بسیار پر سود و قابل رشد باشد.

راه اندازی کارگاه بلوک زنی نیاز امکانات خاصی ندارد و فقط با خرید تجهیزات مورد نیاز و اجاره یک زمین می توانید اقدام به راه اندازی آن کنید. تولید بلوک در فضای باز به راحتی قابل انجام است و فروش آن نیز با معرفی به پیمانکاران و پروژه های ساختمانی قابل انجام می باشد. بازاریابی برای کارگاه بلوک زنی بسیار ساده تر از دیگر کسب و کارها می باشد به دلیل این که بازار مشخصی دارد و با تمرکز بیشتری می توان به بازاریابی و معرفی آن بپردازید.

ما در گذشته مقاله ای کامل در مورد راه اندازی این کسب و کار آماده کرده ایم که برای اطلاعات بیشتر روی کلمه کارگاه بلوک زنی کلیک کنید.

خط تولید کارگاه جدول زنی با 150 میلیون

کارگاه جدول زنی نیز یکی از کسب و کارهایی است که امروزه درآمد بسیار مطلوبی دارد. تولید جدول در پروژه های ویلا سازی، شهرداری و… بسیار کاربرد دارد و تولید و معرفی آن به متقاضیان آن کار سختی نیست و با معرفی محصولات و ایجاد قیمت منصفانه به سادگی می توان بازاریابی خوبی انجام داد.

کارگاه جدول زنی نیز به کارگاه یا دفتر نیاز ندارد و با استفاده از تجهیزات و در نظر گرفتن یک زمین می توان کسب و کار تولیدی خود را استارت زد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه بلوک زنی در کرج

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی کلمه کارگاه جدول زنی کلیک کنید ما در گذشته مقاله کاملی در مورد آن نوشته ایم که می توانید با این فرصت درآمد زایی به خوبی آشنا شوید.

خط تولید موزاییک سازی با 150 میلیونگ

خط تولید موزاییک یکی دیگر از کسب و کارهای بسیار پر درآمد است که سود بالایی و فروش آسانی دارد. صفر تا صد این خط تولید توسط ماشین سازی نخست ماشین راه اندازی می شود. تجهیزات مورد نیاز دستگاه میز ویبره و دستگاه میکسر است. نیاز به یک فضای کوچک با مواد اولیه ساختمانی که در همه جای ایران به وفور پیدا می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از خط تولید موازییک کلیک کنید و با کارشناسان نخست ماشین تماس بگیرید.

مزایای راه اندازی ایده های پیشنهادی با 150 میلیون

  1. قیمت تجهیزات بسیار مناسب است؛
  2. نیاز به فضای کارگاهی ندارد و تولید در یک زمین در فضای باز قابل انجام است؛
  3. محصولات تاریخ انقضا ندارد؛
  4. نگهداری محصولات نیاز به امکاناتی ندارد؛
  5. مواد اولیه شن، ماسه، سیمان و آب است که به آسانی در همه جا پیدا می شود؛
  6. در صورتی که زمین شما آب ندارد تامین آن با یک تانکر قابل انجام است؛
  7. فروش آن سود مطلوبی دارد و بازار آن مشخص است؛
  8. نیاز به نیروی کار زیادی ندارد و خود شما به همراه یک نفر دیگر می توانید استارت کار را بزنید؛
  9. و بسیاری از مزایای دیگر که هنگام راه اندازی خط تولید متوجه آن خواهید شد.

شرکت ماشین سازی نخست ماشین با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات صنعتی و راه اندازی انواع خط تولید هم اکنون می تواند خط تولید بلوک زنی و جدول زنی را به صورت صفر تا صد انجام دهد. در صورت تمایل می توانید به شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و ضمن مشاوره رایگان از هزینه ها به صورت کامل مطلع شوید.

مزایای راه اندازی خط تولید با 150 میلیون توسط نخست ماشین

  1. استفاده از قطعات و مواد اولیه باکیفیت در تولید دستگاه ها؛
  2. استحکام، دوام و طول عمر بالا؛
  3. یک سال گارانتی بدون قید و شرط برای تمامی تجهیزات؛
  4. خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی به صورت مادام العمر؛
  5. قیمت رقابتی با تضمین کیفیت؛
  6. مشاوره رایگان به هنگام خرید تجهیزات مورد نیاز؛
  7. تحویل فوری تجهیزات و ارسال به تمام شهرهای ایران؛
  8. تولید به صورت اختصاصی توسط شرکت ماشین سازی نخست ماشین؛
  9. و تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان برای رفع هرگونه چالش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *