مقالات

خط تولید با 100 میلیون

خط تولید با 100 میلیون-نخست ماشین
5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان برای راه اندازی خط تولید با 100 میلیون

خط تولید با 100 میلیون تومان توسط نخست ماشین به صورت صفر تا صد راه اندازی می شود. در صورت تمایل به مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی کارگاه بلوک سازی با 100 میلیون با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۵۵۰۴۸۹۶۳

۰۵۱۳۶۶۷۲۹۵۷-۹

خط تولید با 100 میلیون و ایجاد درآمد میلیونی به سادگی قابل راه اندازی است به شرط این که بررسی کنید چه کسب و کاری امروزه مورد نیاز جامعه است و ضمن این که نیاز به هزینه های اضافی و جانبی ندارد. ما در این مقاله قرار است بهترین کسب و کار را جهت راه اندازی خط تولید معرفی کنیم و در صورت تمایل صفر تا صد آن را با مبلغ صد میلیون برای شما راه اندازی کنیم.

شرکت ماشین سازی نخست ماشین با بیش از 20 سال سابقه راه اندازی انواع خط تولید و طراحی تجهیزات صنعتی عمرانی می تواند هم اکنون بهترین خط تولید را که نیاز جامعه می باشد را معرفی و صفر تا صد آن را با بهترین کیفیت راه اندازی کند.

دستگاه تولیدی 100 میلیونی

بسیاری از افراد در زمان مشاوره با نخست ماشین رضاییان سوال می پرسند آیا دستگاهی هست که با مبلغ 100 میلیون بتوان خریداری کرد و توسط آن به تولید رسید و درآمد زایی کرد. ما در چنین مواقعی پاسخ می دهیم که با مبلغ صد میلیون مجموعه ای از تجهیزات را به شما می دهیم که توسط آن بتوانید بدون هیچ دغدغه ای تولید خود را استارت بزنید.

نکته قابل توجه این است که شما دغدغه هایی از قبیل دفتر کار، نیروی کار، مواد اولیه کم یاب و موارد اینچنینی را ندارید ضمن این که چون تولید شما در زمینه پروژه های عمرانی و ساختمانی است بازار هدف مشخصی دارید و به سادگی و بدون نیاز به برند سازی و بازاریابی های سخت به راحتی محصول خود را معرفی می کنید و در سریع ترین زمان ممکن محصول خود را به فروش می رسانید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  باکت بتن ریزی در مشهد

با 100 میلیون چه کاری راه بندازم؟

با مبلغ 100 میلیون شاید در مرحله اول با خود بگویید با توجه به تورم امروزی حتی نمی شود یک پراید خرید و با آن مسافر کشی کرد اما ما در این جا به شما کسب و کاری را معرفی می کنیم که هر روز می توانید در آن رشد کنید و درآمد مطلوبی نیز برای خود ایجاد کنید. حداقل درآمد می تواند ماهانه 20 میلیون و حداکثر آن هم با توجه به تلاش و پشتکار شما می باشد.

با سرمایه 100 میلیونی به راحتی می توان کارگاه بلوک زنی را استارت زد. تولید بلوک یکی از کسب و کارهایی است که سود بسیار مطلوبی دارد، نیاز به مواد اولیه خاصی ندارد، مشتریان شما مشخص است و بازار هدف کاملا مشخص است به سادگی می توانید محصول خود را به پروژه های ساختمانی و عمرانی معرفی کنید و فروش خود را از همان ماه اول استارت بزنید.

بعضی از مشاغل فرصت است و فرصت ها نیز همیشه درحال گذر هستند استفاده از فرصت ها می تواند آینده خوبی را برای هرکسی ایجاد کند.

تولیدی با صد میلیون توسط نخست ماشین چه مزیت هایی دارد؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از خود می پرسید با صد میلیون چیکار کنم؟ ما در این جا شما را صاحب یک خط تولید ساخت بلوک می کنیم که به سادگی محصولات خود را تولید خواهید کرد. این کسب و کار مزیت های بسیاری نسبت به دیگر مشاغل تولیدی دارد. برخی از مزایای راه اندازی خط تولید بلوک سازی به شرح زیر می باشد:

  1. بازار هدف شما مشخص است و نیازی به تبلیغات گسترده برای جذب مشتری ندارید؛
  2. محصولات شما تاریخ انقضا ندارد و در هر زمانی قابل فروش می باشد؛
  3. برند سازی نیاز ندارد و فروش انجام می شود ضمن این که اگر شناخته شوید مسلما سود بسیار بالایی متوجه شما خواهد شد؛
  4. مواد اولیه ماسه، شن، سیمان و بتن است که نیاز به سرمایه زیادی دارد و به سادگی در همه جا پیدا می شود؛
  5. در صورت آشنایی با مهندسین اجرایی ساخت و ساز و افرادی که پروژه ساخت و ساز قبول می کنند مشتریان دائمی شما می شوند؛
  6. رقابت سخت نیست چون محصول مشخص است و فقط با قیمت منصفانه می توانید مشتری را جذب کنید؛
  7. نیازی به دفتر کار و کارگاهای تولیدی و… نیست به همین دلیل به سادگی می توانید از روز اول کاری تولید خود را استارت بزنید؛
  8. با تهیه تجهیزات مورد نیاز و یک زمین خالی چه به صورت اجاره ای و… می توانید بهترین استفاده را از یک زمین بلا استفاده در حاشیه شهرها داشته باشید؛
  9. رشد در این کسب و کار سریع تر اتفاق می افتد چون نیازی به ارتقای کیفیت محصولات و هزینه های اضافی نیست و فقط با معرفی خود به بازار هدف رشد شما نیز قابل افزایش است؛
  10. نیاز به نیروی انسانی زیادی ندارید و حداقل با دو نفر می توانید این کسب و کار را راه اندازی کنید و درآمد زایی خود را استارت بزنید؛
  11. امکان ارتقاء و افزایش حجم تولید با توجه به میزان سفارشات شما نیز وجود دارد؛
  12. در صورت عدم تمایل به کار به سادگی تجهیزات شما به فروش می رسد و خسارتی متحمل شما نمی شود؛
  13. محصولات شما به سرقت نمی رود چون بازار هدف شما مشخص است و این محصولات به درد هرکسی نخواهد خورد و وزن آن نیز سنگین است؛
  14. تجهیزات شما به سرقت نمی رود زیرا جا به جایی و سرقت آن ها کار آسانی نیست؛
  15. و بسیاری از مزایای دیگر که در مسیر تولید متوجه آن ها خواهید شد.
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه میکسر بتن در مشهد

در حال حاضر راه اندازی کارگاه بلوک زنی به عنوان بهترین کسب و کار با سرمایه 100 میلیونی شناخته می شود و راه اندازی صفر تا صد آن توسط شرکت ماشین سازی نخست ماشین در سراسر ایران قابل راه اندازی می باشد.

هم اکنون کارآفرینی با سرمایه 100 میلیونی که دغدغه بسیار کمی داشته باشد به ندرت پیدا می شود در صورتی که این کسب و کار بسیاری از چالش هایی که دیگر کسب و کارها دارد را ندارد ضمن این که درآمد زایی بسیار خوبی نیز دارد.

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید با 100 میلیون

به طور کلی برای راه اندازی این کسب و کار شما نیاز به یک زمین خالی و بلا استفاده دارید که معمولا در تمامی حاشیه شهرها موجود است و با قیمت بسیار پایینی نیز به اجاره داده می شود. اگر خود شما نیز صاحب زمین هستید که نیازی به هزینه کردن برای آن نخواهید داشت.

مواد اولیه همان طور که گفته شد شن، ماسه، سیمان و آب است که به سادگی در همه جا پیدا می شود و در صورتی که زمین آب ندارد با یک تانکر این موضوع قابل حل می باشد.

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید با 100 میلیون برای کارگاه بلوک زنی به شرح زیر می باشد:

دستگاه بلوک زنی برای خط تولید

دستگاه بلوک زنی یکی از تجهیزاتی است که برای ساخت بلوک به آن نیاز دارید. این دستگاه عملیات تولید بلوک در ابعاد استاندارد را به سادگی انجام می دهد. دستگاه بلوک زنی انواع مختلفی دارد ولی  دستگاهی که مورد نیاز شما است دستگاه بلوک زنی 5 قالب دو موتور می باشد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  باکت بتن ریزی در اصفهان

برای مشاهده انواع دستگاه بلوک زنی و مطالعه ویژگی های آن می توانید به صفحه مرتبط به دستگاه بلوک زنی مراجعه کنید.

دستگاه میکسر بتن برای خط تولید با 100 میلیون

دستگاه میکسر بتن همان طور که از نام آن مشخص است عملیات میکس و مخلوط کردن مواد اولیه را انجام می دهد. توسط این دستگاه با سرعت استاندارد عملیات میکس انجام می شود و ملات اولیه برای ساخت بلوک به سادگی تولید می شود.

دستگاه میکسر مناسب برای راه اندازی خط تولید با 100 میلیون  دستگاه میکسر 350 لیتری می باشد.

فرغون بلوک زنی در خط تولید

علاوه بر تجهیزات معرفی شده شما نیاز به دو عدد فرغون بلوک زنی نیز دارید که در خط تولید شما کارایی بسیاری دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

شرکت ماشین سازی نخست ماشین با بیش از 20 سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید هم اکنون خط تولید با 100 میلیون را به صورت صفر تا صد راه اندازی می کند. تمامی تجهیزات نخست ماشین با ضمانت یکساله و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد و قیمت تمامی تجهیزات به صورت کاملا رقابتی و در بالاترین سطح کیفی طراحی شده است.

مزایای راه اندازی خط تولید با 100 میلیون توسط نخست ماشین

  1. استفاده از قطعات و مواد اولیه باکیفیت در تولید دستگاه ها؛
  2. استحکام، دوام و طول عمر بالا؛
  3. یک سال گارانتی بدون قید و شرط برای تمامی تجهیزات؛
  4. خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی به صورت مادام العمر؛
  5. قیمت رقابتی با تضمین کیفیت؛
  6. مشاوره رایگان به هنگام خرید تجهیزات مورد نیاز؛
  7. تحویل فوری تجهیزات و ارسال به تمام شهرهای ایران؛
  8. تولید به صورت اختصاصی توسط شرکت ماشین سازی نخست ماشین؛
  9. و تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان برای رفع هرگونه چالش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *