مقالات

دستگاه بلوک زنی در همدان

دستگاه بلوک زنی در همدان-نخست ماشین
5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه بلوک زنی در همدان توسط نخست ماشین تامین می شود. دستگاه تولید بلوک دستگاهی است که با توجه به عملکرد آن انواع مختلفی دارد. این دستگاه مورد استفاده در پروژه های ساختمانی و کارگاه های تولید بلوک است. امروزه به دلیل کاربرد زیاد بلوک در ساختمان سازی و شهرسازی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است به همین دلیل یکی از تجهیزات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه های ساختمانی است.

شرکت ماشین سازی نخست ماشین با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات صنعتی هم اکنون انواع دستگاه بلوک زنی را با کیفیت بسیار بالا و قیمت رقابتی تولید و عرضه می کند. در صورت تمایل به اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و دستگاه مورد نیاز خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

قیمت دستگاه بلوک زنی در همدان

شرکت نخست ماشین یکی از بهترین شرکت های تولید کننده دستگاه ساخت بلوک است که هم اکنون تجهیزات خود را به سراسر ایران ارسال می کند. در حال حاضر به سادگی در همدان یا هر شهر دیگری می توان با نخست ماشین ارتباط گرفت و تجهیزات خود را سفارش داد.

قیمت دستگاه بلوک زنی نخست ماشین در همدان با توجه به آنالیز رقبا انجام شده و به صورت کاملا رقابتی قیمت گذاری شده است ضمن این که کیفیت تمامی تجهیزات نخست ماشین رضائیان به صورت تضمینی است و قطعات استفاده شده در تجهیزات در بالاترین سطح کیفی خود می باشد. قیمت رقابتی در کنار تضمین کیفیت یکی از ویژگی هایی است که نخست ماشین را از دیگر رقیبان داخلی و خارجی خود متمایز کرده است.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید موزاییک سازی

انواع دستگاه بلوک زنی در همدان

دستگاه بلوک زنی با توجه به کاربردی که دارد دارای انواع مختلفی می باشد. در این جا به صورت کلی آن ها را معرفی می کنیم در صورت تمایل به مشاهده انواع آن و مطالعه دقیق تر و ثبت سفارش می توانید روی کلمه دستگاه بلوک زنی کلیک کنید تا دسته بندی محصولات بلوک زنی را به طور کامل مشاهده کنید.

انواع دستگاه بلوک زنی به شرح زیر می باشد:

  1. دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک: یکی از بهترین دستگاه های موجود برای تولید بلوک دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک می باشد که بدون نیاز به اپراتور عملیات بلوک زنی را به سادگی انجام می دهد. تعداد قالب در این دستگاه به صورت 4 تا 6 قالبه طراحی می شود و بین 5 تا 8 دستگاه موتور در این دستگاه استفاده شده است. تمامی مراحل بارگیری و تخلیه به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود که در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی کلمه دستگاه بلوک زن اتوماتیک کلیک کنید؛
  2. دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک: یکی دیگر از دستگاه های ساخت بلوک دستگاه بلوک زن نیمه اتومات می باشد که فرایند تولید توسط دستگاه به همراه نیروی انسانی انجام می شود. قالب این دستگاه تیپ لیزری می باشد و تابلو برق استفاده شده در آن هیوندای اصلی است. شیر هیدرولیک در این دستگاه تا فشار 90 بار را می تواند تحمل کند و شافت جک ها کروم ترک می باشد. در صورتی که می خواهید اطلاعت بیشتری از این دستگاه بدانید پیشنهاد می شود صفحه دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک را مطالعه کنید؛
  3. دستگاه بلوکه زن تک موتوره: این دستگاه یکی دیگر از تولیدات نخست ماشین است که در دسته بندی دستگاه بلوکه زنی قرار گرفته است. این دستگاه به صورت چکشی و ضامن دار که به اصطلاح قفل دار نیز گفته می شود تولید می شود. جنس شاسی استفاده شده در این دستگاه از پروفیل است، دسته و سمبه به صورت قفل دار طراحی شده است که البته می توان به صورت چکشی نیز تحویل مشتری داد. 5 قالبه های این دستگاه به صورت 3 یاتاقان و 6 قالبه های آن به صورت 4 یاتاقان طراحی شده است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از این دستگاه می توانید روی کلمه دستگاه بلوک زن تک موتوره کلیک کنید؛
  4. دستگاه بلوک زن دو موتوره: این دستگاه بلوک زن به صورت دو موتوره طراحی شده است و از بهترین و با کیفیت ترین قطعات در تولید این دستگاه استفاده شده است که باعث افزایش طول عمر آن می شود. دسته این دستگاه نسبت به دستگاه های مشابه بلند تر طراحی شده است. 6 قالبه های این دستگاه با 4 یاتاقان و 5 قالبه های آن با 3 یاتاقان طراحی شده است. لنگرهای استفاده شده در این دستگاه از چدن با کیفیت و وزن بالا است که تعادل خوبی به دستگاه می دهد در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر روی کلمه دستگاه بلوک زن دو موتوره کلیک کنید.
  5. دستگاه بلوک زن فرمان متحرک: این دستگاه یکی از مزیت هایی که دارد نیاز به برق سه فاز ندارد و با برق تک فاز نیز کارایی دارد. استفاده از فرمان متحرک در این دستگاه سبب شده است که چالش دور زدن دستگاه در انتهای مسیر به راحتی حل شود و در استفاده از این دستگاه هیچ چالشی وجود نداشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر روی کلمه دستگاه بلوک زن فرمان متحرک کلیک کنید.
  6. دستگاه بلوک زن میزی: این دستگاه ثابت بوده و به صورت میزی طراحی شده و بسیار مناسب برای فضاهای کوچک است که به راحتی می توان با این دستگاه به تولید بلوک پرداخت. بلوک های ساخته شده در این دستگاه نسبت به دستگاه های تخم گذار سبک تر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه مرتبط به دستگاه بلوک زن میزی مراجعه کنید؛
  7. دستگاه بلوک زن نیمه اتومات پارو دار یکی دیگر از تجهیزاتی است که توسط ماشین سازی نخست ماشین در حال تولید و عرضه می باشد.
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه بلوک زنی در مشهد

خرید دستگاه بلوک زنی در همدان

جهت خرید دستگاه بلوک زنی در همدان فقط کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. تمامی تجهیزات نخست ماشین به صورت منصفانه قیمت گذاری شده است و در بالاترین سطح کیفی خود می باشد. در صورت تمایل کافی است تماس بگیرید تا ضمن مشاوره رایگان از قیمت ها نیز مطلع شوید. در صورت تمایل به راه اندازی کارگاه بلوک زنی نیز می توانید با نخست ماشین به مشاوره بپردازید.

مزایای خرید دستگاه بلوک زنی در همدان از نخست ماشین

  1. استفاده از قطعات و مواد اولیه باکیفیت در تولید دستگاه ها؛
  2. استحکام، دوام و طول عمر بالا؛
  3. یک سال گارانتی بدون قید و شرط برای تمامی تجهیزات؛
  4. خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی به صورت مادام العمر؛
  5. قیمت رقابتی با تضمین کیفیت؛
  6. مشاوره رایگان به هنگام خرید تجهیزات مورد نیاز؛
  7. تحویل فوری تجهیزات و ارسال به تمام شهرهای ایران؛
  8. تولید به صورت اختصاصی توسط شرکت ماشین سازی نخست ماشین؛
  9. و تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان برای رفع هرگونه چالش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *